tirsdag 13. januar 2009

Gløym Golden Globe og Oscar...

 

award27

...for eg har fått Nobelpris!!!

Eg fekk denn fantastiske utmerkinga frå Lavendelheimen - TUSEN TAKK!!!  Det er så kjekt å motta slike utmerkingar. Eg er ikkje alltid like flink til å hugse kva utmerkingar eg har fått og kven eg har fått dei med. Så om nokon tenkjer at dei har gitt meg ei utmerking som eg ikkje har skrive om på bloggen min, så er det berre å beklage - det er ikkje meininga! Det er berre så lett å gløyme når det går litt fort i svingane.

Denne prisen ynskjer eg å dele med desse flotte bloggdamene:

* Lill - ho treng ei ekstra oppmuntring no, fordi ho nettopp har sendt dottera si tilbake til studiane i USA. Det er ikkje rart at mammahjartet saknar solstrålen sin...

* Anne Grethe - eg set pris på å ha ein strikkeguru på kontoret. Takk for alle råd og tips! I tillegg til jobb og fritidsaktivitetar, sjonglerer ho fire ungar, ein mann og to kattar på heimebane!

* Monica - som har eit stort hjarte for både folk og dyr! Takk for det gode bloggvenskapet som har utvikla seg!

I går fekk eg forresten endå ei utmerking til, frå Line i Kvardagsliv i Storemyra.

award28

Tusen takk, Line! Ikkje verst å verte utnevnt som æresborgar av Blogglandia! Denne utmerkinga deler eg rundhanda ut til ALLE som les dette innlegget - alle mine medbloggarar har fortent den!

Til slutt i dagens innlegg vil eg heidre Arne Næss Sr. , som gjekk bort i dag, nokre dagar for 97-års dagen sin.

arne næss 

Foto: seher.no

Denne filosofen og eventyraren har betydd mykje for mange menneske. Særleg har eg beundra han for sitt filosofiske, men enkle syn på miljøvern. Det er han som har inspirert meg til å verte flink å sjå det store i det små, for som han seier;

"At liv er små undre og vi likeså, gir kraft til å undre oss på lite strå"

  128

Dette biletet tok eg 1. nyttårsdag. Same kor mykje snø som var på stråa, så var det ingen av dei som knakk. Ligg mykje god filosofi i naturen...

10 kommentarer:

  1. Takk for utrolig koslig kommentar.

    Og det er leit at alle der hjemme er syk...det er trasig.....jeg vet !!

    Håper dere blir bedre alle sammen !!
    Og jeg likte også Arne Ness. Men han fikk ett langt og spennende liv med kjærlighet.

    Stooooo klem

    SvarSlett
  2. Det sitatet likte jeg, og det passet utmerket til bildet ditt! :-)

    Ha en fortsatt fin tirsdag! ;-)

    SvarSlett
  3. Hei

    gratulerer med velfortente utmerkingar!!! OG det var ein fin hyllest til ein vis gammal mann!

    Monica

    SvarSlett
  4. Det var en koselig utmerking, og selv om jeg først en stund etterpå skjønte hva den egentlig gikk ut på, så passet den jo så godt allikevel! :)
    Nå ble jeg forresten litt satt ut av at Arne Næss er død! Det er så rart når slike mennesker går bort... De har jo liksom alltid vært her, og skal liksom alltid være her. Det vil de jo forsåvidt også gjøre- gjennom tankene og ordene som ligger igjen... Fint dikt og vakkert bilde du la ved. Med ønske om en god tirsdag videre- klem fra Gunhild.

    SvarSlett
  5. Hei Tove:)
    Tusen tusen takk for kjempekoseleg utmerking, den satt eg verkeleg stor pris på:)) Eg la den saman med utmerkinga eg fekk frå Line Dei passa så godt ilag:))
    God betring til dokke der ute på Halsane
    Klem Lill

    SvarSlett
  6. Tusen, tusen takk kjære Tove, og takk for kjekt kontorfellesskap:)
    Set pris på å få denne utmerkinga!

    God betring!

    Her er også ny runde med øyreverk, men i morgon skal vi til Maria og håper at ho gjer underverk for imunforsvaret til vesle skatten vår.

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei Snuppa.
    Grattulerer med utmerkelsene.
    Dem har du fortjent.
    Tar med meg den andre når eg går.

    Håper det er bra der hos deg idag.
    Her går det sin vante gang.

    Sorgebudet om Arne Næss kom som ett lite sjokk til tross for at var godt oppe i åra. Han var en person man gjerne både såg og lyttet på.
    Må han kvile ifred nå.
    Husker ikke vad den dukken heter som hadde med sig overallt...
    Nå ska eg snart krype opp i sofan og kose meg litt.
    Håper at influensan IKKE slår kloa i meg på allvor.

    Ha nå en god kveld.
    Klems Synne.

    SvarSlett
  8. hei
    eg likar så godt bloggen din... så no har eg linka til han... Håpa det er greit :-)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med Nobelprisen!
    :-)

    Klem Torunn

    SvarSlett
  10. åj...
    ej visste ikkje at Arne Næss var gått bort.. Så utruleg trist det var da... Var så heldig å få møte han for nokre år sidan, han var slik ein fantastisk kloke mann, med slik ein deilig humor.....

    Vakkert av deg å heidre slik ein fantastisk mann, Tove :)

    klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!