søndag 5. oktober 2008

Nokon likar bloggen min!

Eg har fått nokre utmerkingar siste dagane, og då må det takkast - som seg hør og bør!

award15

Tusen takk, Line, for denne flotte utmerkinga - det set eg stor pris på! Line er ei travelt oppteken mor og sjukepleiar, med ein heseblesande kvardag. Likevel får ho tid til å servere oss blogginnlegg - fantastisk!

award8 award11

Desse to artige prisane fekk eg med skjønne Blåbærpai! Denne fantastiske dama har fem skjønne gutar, og likevel haglar blogginnlegga!

Tusen takk for utmerkingane, begge to!  Det er så godt å vite at det eg sit og skriv heime i stova mi, kan glede nokon i ei anna stove ein annan stad!

1 kommentar:

  1. Gratulere masse!! :) Det ligg også ein award til deg på bloggen min! Så.. tusen takk!! :) ønsker deg ein strålande dag! :) Godklem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!