lørdag 2. februar 2013

Matblogg på flyttefot!

Nokre som les bloggen min veit kanskje at eg skriv matblogg i tillegg til "Tankar frå ein kvardag"-bloggen min. Det kan vere vanskeleg å disponere ledig tid mellom dei to bloggane, og i det siste har matbloggen vorte prioritert.



Eg er nemleg så heldig at eg får vere ein del av matprat.no-familien. Vi er ein gjeng matbloggarar som er med iver og lyst bloggar om mat i alle ulike variantar. No skal matprat.no legge om bloggplattforma si og i den forbindelse har bloggen min flytta ut av matprat.no-kollektivet og inn på eit webhotell der eg skal styre bloggen min sjølv. Eg og dei andre matbloggarane skal framleis vere ein del av matprat.no, men no på litt meir sjølvstendige bein. Dette gjer det lettare for meg å designe og tilpasse bloggen slik det passar best for meg. 

Mykje vil vere det same. Noko vil vere nytt. Blant anna har eg fått ny adresse. Den nye adressa mi er paakjokkenbenken.com. Heldigvis blir alle som klikkar inn på den "gamle" adressa omdirigert til den nye. Alle er hjarteleg velkomne til å besøke matbloggen min! Rett før helga var eg m.a. på Lesernes VG med ei vannbakkelsoppskrift og dette gav sjølvsagt rekordbesøk! 

Bloggportalen til matprat.no skal også endrast. Måndag 4. februar vil portalen framstå i ny drakt og det gler eg meg til! Det er så dyktige folk som jobbar i matprat.no, at eg har stor tru på at den nye bloggportlen blir super! 

Vil du hjelpe meg å fortelje folk om bloggen min? 

I ein overgangsperiode vil eg trenge litt hjelp for å nå ut til nye lesarar. Eg blir kjempeglad om du vil hjelpe meg med dette! Du kan fritt låne dei to bileta i dette innlegget og poste anten på facebook, Twitter, blogg, instagram eller andre sosiale media! Det er sjølvsagt motiverande for meg å sjå at eg har gode besøkstal på den "nye" matbloggen min! 

Ynskjer alle ein flott laurdagskveld! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!