tirsdag 4. desember 2012

Julestemning på trappa ♥

I helga var det ingenting vi måtte, skulle eller burde. Berre ville. Vi gjorde berre det vi ville! 


Vi var på juletreskogen og henta ei stor julegran som vi sette opp på tunet og pynta med lys (stemningsfulle bilete kjem i eit seinare innlegg). Eldstemann plukka einebusker som eg pynta med på trappa. Likar så godt å pynte med vintergrøne greiner!


Frøken fem år er heilt sikkert arveleg belasta; ho elskar konglar og stein! Her ein dag kom ho heim med ein stor handlepose med konglar i alle storleikar og fasongar! Barnehagen hadde vore på tur og ho hadde samla konglar for å ha med seg heim! Dei har vi pynta med både inne og ute!


Nede i kjellaren fann eg noko som for meg såg ut som eit rustikk og flott bord som eg kunne setje på trappa og pynte. Husbonden flira godt då han såg kva eg hadde brukt, for dette var rett og slett transportemballasje for to gasskanner! Men i mine auge var det altså eit fint bord som eg kunne bruke til å vinterpynte på trappa! 

I neste innlegg skal eg vise bilete frå julegrantenninga vår!

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder,Tove og einer og kongler er bare så nydelig i lag.:)Julestemning!Klem fra Else Britt:)

    SvarSlett
  2. HEI TOVE:)
    Å SÅ HERLIG PYNTET HOS DEG
    JEG OGSÅ MÅ HA MASSE GRØNT RUNT MEG
    FINE DAG TIL DEG
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  3. For noen nydelige bilder. Så flott med kongler og epler, og det fine bordet! Gleder meg til bilder av julegrantenninga :)

    SvarSlett
  4. Hei! Eg har gitt deg ein bloggpris på bloggen min idag, sidan du er eit av mine nynorskblogg-forbilder. Kirsti

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!