søndag 11. november 2012

Strikkedilla ♥

Hausten er heilt klart tida for innesyslar. Akkurat no er det strikking som opptek mykje av avslappingstida mi om kvelden. No har eg strikka nokre par med tjukkelestar, men skal snart til å strikek ein gensar til vesle frøken fem år.

I fjor strikka eg ein tunika til henne som eg har vorte så glad i, tenkte eg skulle vise nokre bilete av den.

Vi var i fjøra ein nydeleg haustkveld og frøken Fem hadde på seg tunikaen sin. Eg kom brått på at eg faktisk ikkje har lagt ut bilete av den på bloggen, og det måtte vi sjølvsagt gjere noko med...  Den stolte eigaren ville meir enn gjerne vere modell!

Fi n e   j e n t a   m i   
Oppskrifta fann eg i Sandnesgarn si brosyjyre som heiter "Mix barn, 1002 barn".  Eg brukte Sandnesgarnet MiniAlpakka og strikka på pinne nr. 3. 

Som den urøynde strikkaren eg er, så var eg ganske stolt over å ha klart å strikke mi fyrste vrangbord med fletter! Det var ikkje så vanskeleg med fletter som eg hadde trudd, så dette gav meirsmak!


Er den ikkje fin vel?

10 kommentarer:

  1. Våken du også? ;-)

    Du er flinke!

    God søndag!!

    SvarSlett
  2. Fin tunika på ei fin jente! Eg tippar den veks litt med jenta, så ho har den lenge ...

    SvarSlett
  3. Kjempe fin tunika på en søt prinssesse......flinke du.
    Kjekt å strikke.
    God søndag til deg :))

    SvarSlett
  4. Den såg veldig deilig ut. Flink! :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig jente og flott tunika!
    Og fine bilde som vanlig;)
    Fin søndag til deg:))

    SvarSlett
  6. Nydelig tunika på vakker jente:)
    Til å bli utrolig glad av:)

    Takk for nydelige bilder

    SvarSlett
  7. Den var kjempeflott :)
    Veldig fine farga :)

    SvarSlett
  8. Kjempefin tunika til den vakre jenta di! Synes du har klart deg bra med denne. Lykke til med neste prosjekt! Strikking er kjempeartig.

    Ønsker deg ei ny fin novemberuke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  9. Kjempefin var den:)) Ja strikking er en flott syssel:) Så det går varmt i strikkepinnene her også, god avkobling:))

    Fin uke til deg:)

    SvarSlett
  10. Nydelig jente og tunika :)
    Ha en fin dag
    klem Tove

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!