mandag 13. august 2012

Om eg kunne blande fargar...

...så hadde eg blanda dei akkurat slik naturen gjer det! Det er fantastisk når ein berre tek seg tid til å studere alt det vakre vi omgir oss med! På laurdag var vi i fjøra og laga middag og der fann eg sjølvsagt mange flotte døme på fargar som eg meir enn gjerne skulle hatt i huset mitt! Vi er i påbyggings- og planleggingsmodus, så fargar er noko eg tenkjer mykje på!

k a r a f f e l   o g    d r i v v e d

Det er kanskje ikkje så vanleg å ha med glaskaraffel i fjøra, men kan avsløre at det vart eit aldri så lite filmopptak denne dagen, så då måtte eg ha med litt ekstra tilbehør! Men sjå for nokre vakre fargar! 

e g g   p å   f j ø l   a v   d r i v v e d

Desse egga brukte eg då eg laga "Bjørnekake" (det kjem oppskrift på den etterkvart). Dei kvite egga ser ut som om dei er meint for denne fjøla! Likar så godt den matte, kvite fargen mot den grå og røffe fjøla!

k  v  i  s  t

Ein tømmerstokk had drive i land. Skal tru kor lenge den har rulle i bårene og kor mange stadar den har vore skylt i land? No ligg den i fjøra vår i all sin prakt - om ein berre kikar godt nok etter! Nok ein gong gråfargar som appellerer til meg!

f  j  ø  r  e b  l  o  m

Fjøreblomane klamrar seg fast mellom steinane. Mang ei båre har vaska dei og vindar har rive i dei. Men dei let seg ikkje merke av omskiftande vèr og røffe tilstandar. Må seie at eg er svak for det kvite, det grå og det støvete, forsiktige grøne. 

Kanskje klarer eg å finne rette fargane hos ein fargehandlar, slik at eg kan ta med meg naturen inn! 

Kva er dine favorittfargar til interiør?




1 kommentar:

  1. Dette var berre vakkert...
    Kvile for auga og kvile for sjela...

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!