lørdag 8. oktober 2011

Eg er trøytt og går til ro…

Det er rart kor fort ferieveka har gått. No sit eg her og kjenner at det jammen hadde vore godt å hatt ei veke til. Det er likevel ugjenkalleleg slutt og laurdagskvelden vert brukt til absolutt kvile og kos.

IMG_3506 copy

Storeungane puslar rundt meg og gjer klart til kortspel. Litt brus i glaset og godt i skåla. Dei vil at vi skal spele “Vri  8’ar” så ho mor må sjå om ho klarer å rive seg ut av godstolen og legge frå seg datamaskin og strikketøy.

IMG_3520 copy

Legg merke til den rosa tape-biten bak stolen… Minste frøken snupp er svært oppteken av kunst for tida og heng difor opp sin eigen kunst på dei merklegaste stadar. Sjølvsagt med washi-tape.

Eg ynskjer alle ein varm og god laurdagskveld. Her er det nysnø i fjella og gradestokken kryp nedover. Må nok kle meg godt når eg skal på rusletur med hunden etterpå, men så er det rett tilbake til godstolen…♥

2 kommentarer:

  1. ..nyyyt siste dagen av ferien..her er den stooore blåsbortdagen i dag...og JA Masdalskloven er vakker som så mykje anna der oppe med dåke....ja takker for kaffeinvitasjon..bare sjå..plutselig står eg på døra!!

    SvarSlett
  2. For en varm og god kveldstemning i stuen din.

    Blåsbortdager her også:) da er det skikkelig koselig å skape god stemning i stuen med lys og varme.

    Vi har noen koselige kvelder foran oss, juletanker har begynt å snike seg inn:))

    Takk for du delte:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!