torsdag 4. august 2011

{ S t a y c a t i o n – del 1 }

A staycation (also spelled stay-cation, stacation, or staykation) is a neologism for a period of time in which an individual or family stays and relaxes at home, possibly taking day trips to area attractions.

(kjelde: wikipedia.com)

IMG_1574 copy

Eg var lenge irritert over at det ikkje vart ferie på oss i år. Unødig mykje energi gjekk med til meir eller mindre skjult surmuling, misunning og “stakkars meg”-tenking.

IMG_1570 copy

Mannen i mitt liv skulle ikkje ha ferie i det heile, men så vart det nokre fridagar likevel, som eigentleg ikkje var fridagar fordi det var så mykje som måtte mekkast og fiksast av maskiner, bilar og utstyr.

IMG_1597 copy

Men han var trass alt heime. Han kom trass alt om eg eller ungane ropte. Vi åt frukost og middag i lag. Og han kom med jamne mellomrom og ruska meg i håret eller heldt meg med lag over ein kopp kaffi.

IMG_1598 copy

Sjølv om han, i følge meg, brukte altfor mykje tid i containeren sin, så var han heime. Vi høyrde han og såg han. Og dermed kom feriekjensla snikande likevel.

IMG_1609 copy

Staycation er i grunnen ikkje så verst. Vi har hatt mykje å styre med og dagene har gått som ein vind. Mange gjeremål er vi i rute med, medan rydding av alt som befinn seg bak dørene på biletet må vente litt til. Ordning & reda i huset først, deretter fjøsen!

IMG_1589 copy

Vi har vore på korte og lange turar i nærmiljøet og besøkt nabokommunene. Vi har bada ved kvart eit høve vi har hatt (dvs. ungane har bada…) og det er ikkje måte på kor seine frukostar vi har hatt og kor seine kveldane har vorte.

IMG_1078 copy

Så når all surmulinga og har lagt seg og sola endeleg er framme med jamne mellomrom, så er vi godt nøgde med årets staycation!

IMG_1318

Ferieslutt nærmar seg for kvar dag, men det bryr vi oss ikkje så mykje om! Det er framleis sommar, det er av og til sol, og der er framleis uoppdaga stadar som vi skal finne!

Er det fleire som har hatt staycation i år???

Framhald i neste innlegg.

4 kommentarer:

  1. Bortsett fra 5 dager i London sammen med mann og ett av barna har det ikke vært store turene her heller. Har hatt base på hytta mye, og det er igrunn heilt ok! Ikke sett sola så mye at vi har blitt hverken solbrente eller brune, men funnet roa på fjellet! Det er greit å oppleve det også:) Eneste jeg gruer meg til nå er høsten uten D-vitaminlagrene fyllt opp;)

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som at det ble en slags ferie på dere, ja. Godt å ha mannen hjemme, som du sier! Har vært litt staycation her også, men vi har vært på Gran Canaria litt tidligere i sommer, samt i Tønsberg i juli. Men det er nå bra herlig å feriere litt hjemme også, synes nå jeg. Være sammen og slappe av, kanskje finne på noe, dra på dagsturer..mange muligheter, egentlig! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Kjekt med ferie for all del. Men å vere heime å nyte late frukostar og seine altankveldar er det likevel ingen ferie som kan måle seg med :)
    Me har hatt ei veke i Mora i Sverige, der fekk me nyte godt av sola og heitbølga som slo innover nabolandet. DEILIG!! :)

    SvarSlett
  4. Her har det vært staycation de siste somrene pga av en mann som ikke pleier å ta ferie... Ungene bruker å være et par uker hos bestemor. Men ellers blir det litt telt turer og fjellturer i området :) Syns det er godt og bare være hjemme og ikke stresse :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!