mandag 13. juni 2011

…om å leike gartnar…♥

Når eg leitar fram mold, planter og krukker er ikkje frøken snupp sein om å kome. Då brettar ho opp armane og utstyrer seg med det ho meiner eg manglar, og så set ho i gong å plante.

IMG_9710

“Eg er gartnar, eg, mamma!”, seier ho med den største sjølvfølge og innleving. Ho handterer plantene som om ho aldri hadde gjort anna! Dei små, svarte plastkrukkene vert tekne av og så løyser ho litt opp på molda.

IMG_9723

Nederst i krukka legg ho litt avispapir “…og så må eg legge noko over slik at ikkje all molda berre renn ut hòla, mamma!”. Vanlegvis brukar eg Leca-kuler, men det var vi visst tome for i dag. Men frøken snupp visste råd! Ho sprang opp på låven og henta isopor som ho reiv opp i passelege bitar og la nedersta i krukka! “Då klarer vatnet å renne gjennom, mamma!”

IMG_9729

Etter ei effektiv ykt stod tre store krukker med sommarblomar klar til å pynte opp rundt om kring!

IMG_9733

Her i huset får vi aldri nok lavendel! Dette er ei av krukkene Sina planta i dag. Ho likte aller best å få dekorere med kvite pyntesteinar!

♥♥♥

Om ei stund skal eg ut og ta bileter av ting og tang på tunet! Er så deilig å rusle rundt når sommarsola heng lavt på himmelen og fargar alt raudt…

2 kommentarer:

  1. Å so koselig ditte såg ut:)

    SvarSlett
  2. Så kjekt å få hjelp av små hender!
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!