lørdag 4. juni 2011

Litt nærare sommar…♥

Dette blir eit typisk blogginnlegg om vèr. Alle bloggarar med respekt for seg sjølv skriv av og til om vèret. Om at det snart er sommar og at alt blømer på terrassen. Om Chablis`en som smakar fortreffeleg i hengekøya under syrintreet og at plenen er nyklipt, rosebuskene trimma og varmen frå sola jammen har fått pelargoniaen til å blomstre!

IMG_9176

Det har ikkje vore mykje hengekøye her i dag, men eg har då i alle fall teke runden med ei 1 1/2-liters colaflaske og vatna alle fem uteplantene mine. Vi er ikkje så fine på det, her på Utsikten gard. Vi opererer etter “man tager hva man haver”-prinsippet og då er brusflaseker suverene til å vatne med! Det har ikkje vorte så mykje rosebusketrimming heller, for den eine eg har fraus i hel i vinter og har takka for seg. Ho står brun og bladlaus att med leikarhuset og dug ikkje til annan enn “liksomjuletre” for alle dei små leikande som til ei kvar tid oppheld seg i tunet. I dag registrerte eg faktisk at dei hadde pynta den med knallblå og glitrande julegirlander!

IMG_9195

Sjølv om rosebuska mi er litt trist og hengekøya under syrinen framleis er mangelvare, så klarer eg likevel å sjå at sommaren nærmar seg. I kveld åt vi jordbær og is og gledde oss over den nydelege kvelden. Brekande sauer i det fjerne akkompagnerte solnedgangen og fekk oss til å tru at det snart er sommar.

IMG_91921

No skal eg og hunden gå kveldstur og nyte den svale kveldslufta. Har du tenkt over kor godt det luktar når du ruslar langs ei blomeeng ein sein kveldstime? Det er akkurat som om alle blomane vil takke for solskinet og vinden, og for at dei har hatt ein fin dag!

IMG_9168

Eg skal lukte, eg skal sanse og eg skal ta meg god tid til å nyte at alt er stille. Berre eg og hunden. Eg vonar du og tek deg tid til å nyte laurdagskvelden ♥

Oj sann, eg gløymte visst at dette skulle vere eit typisk blogginnlegg om vèret, så eg må sjølvsagt avslutte med at vi har hatt ein strålande dag, at vi har kosa oss i sola og at vi håper at det vert sol i morgon òg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!