tirsdag 28. juni 2011

DIY-lampe på kjøkkenet!

Eg skal ikkje skryte på meg å vere ein racer med DIY. Aller helst likar eg å kjøpe tinga akkurat slik eg vil ha dei! Men av og til får ein lyst til å lage noko sjølv!

IMG_0146

Denne gongen var det lampe på kjøkkenet som var prosjektet. Av ymse grunnar har vi ikkje hatt lampe der på ei stund. Eg ville ha ein enkel lampe som lyste opp romet, men som ikkje ropte etter merksemd.

IMG_0160

Eg kjøpte ein enkel “bøttelampe” i vanleg, gjennomsiktig glas. Deretter vart den spraya med ein lakk som frosta glaset. Etter å ha tørka eit døgn var den klar til å henge opp (den stod rett nok fleire månadar i kjellaren før den vart hengt opp, he, he…). Sjå forresten linselusa bak stolen!!!

IMG_0164

Ikkje akkurat hokus pokus, men eg vart kjempenøgd med resultatet og likte godt at den gav så koseleg lys på kjøkkenet…

IMG_0092

Storeungane er forresten på campingtur med farmor og farfar. Det er ikkje fritt for at det vert litt stille i huset når det berre er lille frøken snupp som tuslar rundt… Den dagen dei reiste skreiv vi på tavla at dei var på Dønfoss. I går måtte vi føye til eit ekstra ord; LENGT…

1 kommentar:

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!