fredag 4. februar 2011

…an olive a day…

Oliven er favorittsnackset til minstesnuppa. Ein oliven-etande 3-åring med bestemte meiningar om kva slag oliven det er verdt å ete. Dei skal ligge i olje og vere med stein. Dei skal etast rett frå boksa og ein må gnage skikkeleg av steinen.

kjøtdeig3

Det er ikkje rart ho likar å vere med meg på Olivìer & Co eller i delikatessedisken på Mega! Ho får sjølvsagt ikkje ete uante mengder! Sjølv om oliven inneheld sunne oljar, har dei også høgt saltinnhald – difor er det viktig å passe på når dei små et oliven! Men i moderate mengder og berre av og til er heilt supert!

3 kommentarer:

  1. Oj, oj - det er da ganske uvanlig at små barn liker oliven. Jeg har i voksen alder lært meg å like oliven, først de svarte, så de grønne - men at oliven er godt; ja, de er nydelige! Ønsker om eg god helg. Klem

    SvarSlett
  2. Eg trur enkelte born er fødde gourmetar!

    SvarSlett
  3. hehe, så arti. Sienna Sophie me e "olivengnagar" ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!