lørdag 15. januar 2011

Det er ikkje blekkbokser alt som skramlar…

Ei enkel blekkboks kan godt verte den finaste vase for blomar! Ein beskjeden tulipanbukett takkar slettes ikkje nei til å få stå på stas i noko som tidlegare har vore bustad for hermetiske tomatar!

tulipan

Det er kjekt å kunne resirkulere og bruke om att!

tulipan2

Det er så fargerikt i butikkane for tida! Det er for øvrig eit paradoks at det er meir tulipanar og blomar på daglegvarebutikken enn på blomsterbutikken! Både eg og minstesnuppa var samde i at vi måtte ha rosa tulipanar til helga! Desse kjøpte eg i går, og då hadde dei stått tørre i butikken. Då la eg dei i kjøleskapet for oppbevaring til i dag! Pakkar du dei inn i litt avispapir kan dei faktisk ligge i kjøleskapet i mange dagar og halde seg akkurat like fine!

tulipan3

Ta ting og tang du har i skapet og bruk det til noko anna enn det eigentleg er tenkt til! Det er meiningsfylt å bruke om att!!!  Hermetikkbokser kan brukast til alt mogleg, og så er dei så dekorative!!!

tulipan5

Den flotte Ittala-vasen min måtte vike plass for tulipanane i dag og gi plass til favorittane mine! Det står kylling på menyen i kveld, og då må eg ha sitron og lime i store mengder!!! Deilige kyllingoppskrifter vert lagt ut matbloggen min i løpet av helga!

2 kommentarer:

  1. Så mange flotte innlegg du har laga i det siste..
    Og dei tulipanane var flotte!

    God helg!!

    SvarSlett
  2. Hadde stoor sans for blikkboksvasen!
    Takk for tipset!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!