torsdag 16. desember 2010

Det er vel lov å drøyme litt???

Eg har hatt ein laaang møtedag i dag og kom heim til tomt og kaldt hus. Husbonden jobbar og ungane overnattar med besteforeldre. Framleis småfrosen og kald etter å ha forsert ei verd av snø, opna eg ein e-post frå Lexington sin nettbutikk. Bileta fekk meg til å drøyme!

Lex

Det er vel kanskje ikkje så rart??? Eg likar godt denne koslege, amerikanske stilen.  Tenk å kunne krype ned i ei så herleg seng medan det knitra på peisen…

Lex1

Eller kanskje eg skulle kroe seg i godstolen med ei god bok og nyte ei stille stund…

Eg skulle gjerne ha handla både det eine og det andre i Lexington sin nettbutikk, men medan det framleis er småkaldt i stova og på soverommet, tillet eg meg å drøyme meg litt vekk i staden for!!!

Det er vel lov???

Eg skulle gjerne ha sagt at bileta var tekne heime hos meg, men det er dei altså ikkje…. Eg har lånt dei her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!