søndag 28. november 2010

Skål!!!

Eg har vore så heldig å få ei skål med farmor. No står den på bordet med deilige druer, akkurat slik den alltid har gjort med farmor! For meg er skåla fylt med så mykje meir enn druer… Det er så mange minner knytt til skåla; syskenbarn som krangla om siste mandarinen eller siste drua, den fyrste frydefulle prøvesmakinga av julekaker… Skåla stod ALLTID på bordet og var ALDRI tom.

skål

Nå står altså skåla på bordet mitt og gleder meg meg sitt nærvær!

skål1

Den litt rare forma og den boblete strukturen på innsida har nok sitt opphav frå –50 eller –60-talet! Kanskje nokon kan tidfeste det nærare? Er det fleire som har slike skåler heime???

Eg har mange skåler i huset mitt. Ingen av dei er så stappfulle av minner!!!

skål2

Tusen takk, farmor –

både for minna og for skåla!!!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så fin ei skål,koselig med sånne minner;)
    Dæ gjør jo ting og tang til gullskatter;)
    Ha ei koselig advents tid,eg stikker innom;)
    Klæm Beate

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!