torsdag 11. november 2010

Rettferd varer alltid lengst!!!

For 18 dagar sidan kjøpte eg tre bukettar med roser på ein Mester Grønn-butikk. Eg var kjempeglad då eg såg at rosene var Fairtrade-merka og hadde litt betre samvit då eg forlot butikken. Rosene har stått i vanleg stovetemperatur heilt sidan eg kjøpte dei. Etter ca 12 dagar måtte eg plukke ut nokre av rosene og kaste dei, medan dei andre vart tekne ut og skorne på nytt. Desse sette eg i mindre vasar som pynta opp i stova.

rettferdig

No står berre ei rose att. Heilt åleine på spisebordet i ein “vase” som tidlegare var eit barnemat-glas. Framleis frisk og vital. Framleis til fryd og glede; anten vi et middag eller sit der med lekser og teiknesaker.

Eg har i allefall konkludert med at rettferdige roser varer lengst!

fairtrade1

Er du kjend med Fairtrade-ordninga? Visste du at Fairtrade er eit garantimerke som sikrar at bønder og arbeidarar i nokre av verdas fattigaste land får ein fair pris for kvalitetsprodukta sine?

fairtrade2

Eg prøvar å plukke med meg Fairtrade-produkt så ofte som eg kan. Det er etterkvart mange ideelle trendar ein kan la seg fascinere av, men Fairtrade-ordninga trur eg verkeleg på! Eg likar tanken på at eg er med på å sikre ein fattig kaffibonde betre vilkår for seg  sjølv og familien sin!

Du kan lese meir om Fairtrade her.

4 kommentarer:

  1. Så bra at vi blir flere og flere som tenker slik! Nydelig roser var det jo også! :)

    SvarSlett
  2. så flott med rettferdige roser ♥

    Ha vakker helg!

    SvarSlett
  3. Hei vennen.
    Det var en vakker farge på de flotte rosene.
    Det föles litt bedre når man kjöper noe som er fairtraid. Men eg er så usikker på om det virkelig hjelper. Det har värt så mye prat om alle insammlinger at pengene går til administrasjon og ikke til dem som trenger dem. Håper det ikke er slik med fairtraid.

    Skal låne ditt inlegg om reflex nå snart tenkte eg. Dem som leser får vite at det kommer fra deg og så lenker eg hit.
    Det er så viktigt med refleks. Det var kun en knapp uke sen ei dame her blev drept i traffiken. Hun gikk på feil side av veien, uten reflex og det var bekkmört ute. Mannen som kjörte på henne trudde han kjört på ett dyr. Han fikk den sjokken når han snudde bilen og såg vad det var...
    Dette skjedde på vei 61 i Eda, Sverige. Dama var på vei til Magnor. Til fots!

    Nå önsker eg deg ei flott fredag og ei go helg.
    Her sitt eg og venter på snön.
    Klems Synnöve.

    SvarSlett
  4. Ja ja ja:)
    Endelig er det flere som bevist velger fairtrade! Det finnes uendelige produkter på markedet og jeg oxo velger bevistt ett fairtrade produkt om jeg kan. Kaffe f.eks.... eller roser om det er Mester Grønn eller Plantasjen!Min kommune er Fairtrade ambassadør og det er jeg stolt av. På rådhuet drikkes det KUN ekte Fairtrade kaffe f.eks:) * smiler*

    Ønsker deg en superduper dag:)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!