lørdag 27. juni 2009

Rosèvin, raud radio og romantisk tonefylgje...

Medan himmelen og utsikta såg slik ut,

110

... sat eg og husbonden og kosa oss med rosèvin. Er så lenge sidan vi sist sat ute og prisa sommaren, at i kveld gjorde vi det til gagns.

076

Radioen innstilt på P4, mykje stemningsfull musikk i den vakre laurdagskvelden.

082

Eg er ikkje så godt kjend med rosèvin, så det er sjølvsagt litt spennande å gjere seg klar til fyrste dråpen.

090

Deilig, kald og leskande rosèvin...

085

Desse flotte glasa frå Haldeland fekk Terje med ein arbeidsgivar ein gong.

105

Så deilig å drikke av lang stett.

093 

Medan sola fargar himmelen raudare og raudare, skålar vi for alt godt som har vore og alt godt som skal bli. Det er fantastisk med slike kveldar...

9 kommentarer:

  1. Heisan - ser deilig ut :)
    Er uti havgapet ikkje så langt unna deg og ser på samme flotte solnedgangen - nydelig
    klemma

    SvarSlett
  2. Hei Tove.
    Er inom deg en tur på morgenkvisten.
    Nyter dine flotte bilder og kjenner at eg savner den vakkre delen av landet vårt.

    Men det er slik det er. Man savner alltid det man ikke kan få, eller der man ikke er...
    Men eg har noe eg lengter til da.

    Flotte bilder på minstejenta med pionen og når hun badet.


    Nå får eg önske deg en flott dag. Med sol og varme.
    Klem Synne.

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder som alltid....ha en flott søndag

    SvarSlett
  4. Utruleg flotte bilete og herleg skildring av stemninga.

    Rosèvin er nydeleg, om ein kjøper rette merket vel og merke.
    Denne har eg ikkje prøvd, var den god?

    Ha ein fin dag og god betring ;-)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! :)
    Ønsker dere mange slike stunder gjennom sommeren.
    Nyt øyeblikkene, dagene og hverandre!

    SvarSlett
  6. For ein idyll!
    Når ein ser slike bilete så slår det meg; ein kan ingen stad venare bu enn her.

    Spania, italia, portugal og frankrike kan vere flott det.
    Men venare enn Ørsta /Sunnmøre på ein strålande sumardag er vanskeleg å finne.
    Heilt innhabil sjølvsagt ;)

    SvarSlett
  7. Ååååå for en lykke! Nydelig innlegg med mange kjempeflotte bilder :-)

    SvarSlett
  8. Har eit par tips på rosévin som du kan prøve ved høve :-)
    Monferatto Chiaretto (Italiensk) og Domaine du Tariqet (Fansk). Desse er gode, både til drikkevin og til ein salat. Men smaken er ulik, så ein lyt berre prøve seg fram :-)

    Og det kvepsebolet... nei der har eg ingen gode råd. Kanskje du skal prøve urin her, i stadenfor i øyra!!?? :-D

    SvarSlett
  9. Hei Tove. Så er Ørsta igjen hardt rammet av ulykke med ungdommer. Forferdelig trist å lese om. Sender over mange gode tanker til dere alle! Ta godt vare på hverandre. *klem*

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!