fredag 27. februar 2009

Mitt fyrste strikka klesplagg...

Tenk at eg er ferdig med eit strikkeprosjekt som faktisk går under kategorien klesplagg, og som faktisk er fullt ut brukbart! Det er rett nok ikkje til meg sjølv, men til Ida.

001

Eg fekk oppskrifta med ein kollega som påstod at å strikke denne vesten var gjort i ein fei - ho hadde heilt rett!!!

002

Mønsteret vart diverre strikka altfor stramt, men for å vere fyrste gong eg har strikka mønster og med meir enn ein farge, så er det vel kanskje ikkje så verst?

003

Det er litt ujamt strikka med meg, men det rettar eg opp att på neste vest. Har nemleg planar om å strikke ein til meg sjølv.

006

Eg skal få farmora mi til å hekle ein fin kant rundt ermane, ellers så trur eg dei fort vippar seg opp. Eg la opp litt for lause maskar.

010

Kjenner meg aldri så lite kry her eg sit... Med unntak av ein Thermis og ein annan hals, er dette det fyrste eg har strikka som verkeleg kan brukast! Ida vart kjempenøgd og kjem nok til å bruke den mykje!

Så får vi sjå kor lang tid det tek før eg set i gong med ein til meg sjølv... Eg skal vere vekk heile helga på eit årsmøte, og då kan det vel vere kjekt å ha noko mellom fingrane????

14 kommentarer:

  1. Gratulerer med resultatet. Denne var flott.

    Slutt å se etter små skjønnhetsfeil. De gir plaggene personlighet og skiller dem fra det som er kjøpt på Cubus!

    Men det er en ting jeg ikke skjønner, hvordan i all verden rekker du alt.... ?

    God fredagskveld

    SvarSlett
  2. Gratulerer Tove!

    Ein nydeleg vest og eg forstår no kva du meinte då du sa at det var gjennomførbart. Tenk at du har vorte stikkerske og det beste av alt, eg trur du likar det og er stolt:-)

    Har vore innom deg og lese dei andre innlegga dine dei siste dagane også, men sjølv om det har vore vinterferie, så har eg ikkje tatt meg tid til å legge inn kommentarar.

    Vart temmeleg overraska då eg såg at det var nokon som trudde du var "kjøpt og betalt" "-og så Tove då", tenkte eg med meg sjølv. Du har vel egentleg så mange besøkande på bloggen din at du kunne ha tjent deg nokre kroner på den, men ikkje Tove nei:-)

    Ellers har eg ei stor glede som eg vil dele med deg:-) Den gjeld Olai. Då eg las i avisa og på bloggen din om Olai, så tenkte eg at her måtte noko gjerast. Så eg tok det opp med Lionsklubben som eg er medlem i. Om ikkje dette var ei sak som vi kunne vere med å støtte? Einstemmig har vi innvilga 10 000 kroner, og dei vert nok overførte på konto ein av dei første dagane, om det ikkje allereie er gjort då.

    Wivi

    SvarSlett
  3. Kjempefin var den:) jeg har akkurat strikket en til meg selv. bare frsting av tråder igjen. Du kan isteden for å hekle kant, ta opp masker ved armhullet og strikke en vrangbord, sånn var det i oppskrifta mi. Mne heklet kant høres veldig fint ut da:)

    SvarSlett
  4. Heia
    Kor flinke du er :)
    Synes vesten vart kjempe fine eg - og det rekner eg med tausa synes også :)

    Eg kjøpte på impuls orange og blått garn i går - hehe
    ikkje bra med dei impuls kjøpa - men har eit håp om å strikke ein Aafk genser til ho som blir 16 i april - Så får eg sjå kor lant eg kommer
    Men det blir ikkje noen blogg innlegg på - for eg har funnet ut at karoline er ofte inne på bloggen min

    Kos deg på møte i helga
    klemma fra monika
    ps. eg har endelig funnet Emmas verden og du kor mye green gate dei hadde der - så no er eg lykkelig eiger av 3 nye miniskåler i rødt, grønt og blått

    SvarSlett
  5. Kjempefin - du er flink! :-)
    Synes kombinasjonen med "gammel rosa" og brun er så nydelig!

    SvarSlett
  6. Hei!
    Den var kjempe fin. Flott fasong. Kunne godt tenkt mej oppskrifta, vil du fortelje meg kvar eg kan finne den?¨

    SvarSlett
  7. DU er et strikkegeni :) Helt opplagt. Gratulerer med vel gjennomført prosjekt! H.

    SvarSlett
  8. Kjempefin vest!! Jeg ønsker meg slik i kjole jeg,har en fin oppskrift til det!!

    Blir nok flere prosjekter fra deg np ja!! det er gøy å strikke, ihvertfall med tykke pinner. 2,5pinner er ikke noe for meg!!

    SvarSlett
  9. Ja, her sitter jeg på Rognan og er stolt av deg, da er det vel ikke rart du er stolt av deg sjøl? Det har du sannelig god grunn til....

    Idag, etterat jeg har vaska huset her, gikk jeg tur i sola og havna inne tilslutt på en hobbybutikk.... du kan tro jeg skal prøve noe artig no.... uten pinner...med garn, og det skal se ut som det er strikka..... artig...
    Ha det bra på årsmøtet, da!
    IKKE GLEM PINNER OG GARN :)
    det er viktigere enn sakspapirer!

    Klem, Nunne....

    SvarSlett
  10. Sidan eg er strikkeavhengig, må eg berre debutere med ein kommentar på sida di: Vesten er kjempesøt, gratulerer!

    SvarSlett
  11. i am sooo proud...of you....se på jenta ka ho kan,..koselig denne va da...¨å æ e sekker på at du fiksa en te dæ sjøll også....ha en fin fin helg, tross årsmøte...kan vær fint det og---klem fra nord

    SvarSlett
  12. Nydelig den var!!
    Så synd dere ikke rekker innom da! Skal det bli sånn at dere vil utom åpningtiden er det bare å ringe isåfall!
    Kos deg i kr.sund da!
    God helg!

    SvarSlett
  13. SEr jo ikke ut som du har gjort annet!! Lise Sjåk Brek (?)- go home

    SvarSlett
  14. Kjempeflott den Tove.. du må'kje være så streng med dej sjøl... det ujamne du ser.. rettar seg nok ut når den vert brukt!! ;-)
    FLINK e du!

    Monica

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!