lørdag 13. september 2008

...så ta mitt hjerte

SÅ TA MITT HJERTE

hjerte

Så ta mitt hjerte i dine hender,
men ta det varsomt, og ta det blidt
det røde hjertet - nå er det ditt.

Det slår så rolig, det slår så dempet,
for det har elsket, og det har lidt,
nå er det stille - nå er det ditt.

Og det kan såres, og det kan segne,
og det kan glemme og glemmer titt,
men glemmer aldri at det er ditt.

Det var så sterkt og så stolt, mitt hjerte,
det sov og drømte i lyst og lek,
nå kan det knuses - men kun av deg.

- Tove Ditlevsen -

Det er godt å ha med seg eit lite dikt inn i laurdagsnatta. Dette er eit av mine absolutte favorittar!

14 kommentarer:

  1. Nydeleg!!

    tenk,i dag er nøyaktig 17 år sidan eg så Ørsta for første gang...
    Tida har gått fort.

    Du,har du fått med deg at du fekk ein award av meg? :)

    Ønska deg fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydeleg dikt, Tove!

    ha ei god laurdagsnatt :)

    SvarSlett
  3. Hei igjen :)
    Ann Kathrin gikk i klassa til min storebror(berre 1 år mellom oss)mange år siden jeg såg ho..du får hilse.. :)
    Kjekt om du stikk innom når du er i disse trakter..og da må du si hvem du er i tilfelle jeg ikke kjenner deg igjen!!!
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Flott dikt! Er så glad i poesi selv også. Nydelig bilde også.

    SvarSlett
  5. bra å sjå at det e andre som sitte oppe seint og blogga!
    kjempefin blogg du he..:) (linda som tipsa mej..ho e veldig flink til å reklamere:)

    SvarSlett
  6. Vakkert, neste gang eg er på biblioteket skal eg finne meg nokre diktsamlingar og låne med heim.

    SvarSlett
  7. Takk for vakkert dikt ! Dette skal jeg ta vare på og nyte igjen fremover ;o)

    SvarSlett
  8. Et nydelig fint dikt på en nydelig fin søndag :-)
    Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  9. Vilken mysig blogg du har!!!
    KRAM

    SvarSlett
  10. Myssig betyr sikkert nusselig? Ikke vet jeg, men du har MASSE NYDELIG!
    Diktet er vakkert og bildet enda vakrere. ALT du viser oss er så pent! Søndagsklem og gode tanker på helgedagen,
    fra Nunne.

    SvarSlett
  11. Dette var eit flott dikt på ein fin blogg :)

    SvarSlett
  12. nydelig dikt. godt å se at det ikke bare var jeg som var i det "hjertelige" hjørnet i helga:-)

    SvarSlett
  13. Hallo igjen Tove :-)
    Tusen takk for besøket i bloggen min :-) Du er hjertelig velkommen tilbake :-)
    Denne skålen min er desverre kjøpt i Danmark for 3 år siden ...(tror jeg)
    Har ikke sett den i Norgen :-(
    Og ja denne skålen er jeg også veldig glad i..og skåler generelt :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!