lørdag 26. juli 2008

Frida - ei frydefull frøken full av liv!

Tenk så heldig eg er som får vere tante til ei jente så full av liv og løye som Frida!
Det er ikkje så lett å fote seg på glatte steinar. Frida har stort sett full kontroll på det meste, men akkurat her gjekk det gale! Veit ikkje kva som var verst; å dette og verte våt i det kalde vatnet, eller at det ikkje heilt gjekk slik som ho hadde tenkt...!

"Hmmm, no er det ingen som er meg... Skal eg smake litt på sanden? Full fart no, så er det ingen som merkar det! Ja men tante då, du skulle ikkje sjå meg akkurat no - og i allefall ikkje ta bilete av meg! Lov meg å ikkje fortelje det til mamma, vær så snill...?"

2 kommentarer:

  1. *rødme* vel, jeg er nå 41 da ;) Sikkert bare det at jeg er rød i bollekinna og det grå håret skjules av saltvann - hehe. Så deilige å se unger som har det gøy og som får i seg litt helsekostsand! Blir friske unger av slikt :) Ha en fin søndag. hanne

    SvarSlett
  2. Lille frøken Frida. Alltid et nytt påfunn:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!