lørdag 23. mars 2013

Endeleg påske!

Vi har hatt påskeverkstad i heimen i dag. Ingrediensar: tre søskenbarn på seks år, maaange egg, maling, greiner, litt tolmod og ein porsjon tolmod (både frå store og små). 


Minstemor var så lei seg for at egget ho hadde mala i barnehagen vart knust, så ho ville ha "evigheitsegg". Då vart det plastegg og glasegg - kjøpt på butikken! 





Dette er den absolutt finaste påskebuketten her i huset! Tre søskenbarn på seks år, fulle av liv og ablegøyer! 


Maling på hendene? Ingen problem - papsen i huset fiksar slikt!


Ynskjer alle gode vener ei fin påskehøgtid!

2 kommentarer:

  1. Dette såg kjekt ut!
    I allefall for dei som slapp å vaske og rydde ;-)

    God og glad Påske til deg og dine :-)

    PS: Ventar på dei sunne muffinsane på matbloggen din...

    SvarSlett
  2. Jeg liker det, jeg liker det, jeg liker det :-) Disse skal arve jorden og jorden blir en fargerik klode! Herligste :)

    Riktig god påske til dere alle <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!