lørdag 18. februar 2012

Bruktfunn ♥

Eg blir alltid glad når eg finn noko fint som eg har ønska meg lenge. Eller som eg aldri har sett før, men som berre ropar til meg frå butikkhylla. Det treng ikkje alltid vere så dyrt. Faktisk kan det vere VELDIG billeg…

høganes

Vi har ein flott bruktbutikk her eg bur. Damene som jobbar der er smilande blide og kan hjelpe deg med kva det måtte vere. Om du vil gå i fred å kike, så er du velkomen til det. Om du må guidast gjennom hyllene, så har dei full kontroll på kvar alt er.

høganes3

I dag var eg eigentleg på jakt etter fat i ymse variantar, som eg skal bruke når eg tek bilete av mat eg lagar. Men så fann eg sjølvsagt så mykje meir. Eg er veldig målretta når eg går rundt og kikar. Det fyrste eg gjer er å snu koppen, fatet eller skålene opp/ned og sjå kvar dei er laga. Gleda var difor stor då eg fann fire, blå Höganäs-skåler. Nydeleg blå var dei!

høganes2

Eg kika gjennom ganske mange hyllemeter med dukar. Dukar i alle fargar, alle kvalitetar og alle storleikar. Midt på ei hylle kom eg over ein nydeleg linduk i ein forsiktig, grøn farge. Duken såg svært lite brukt ut og eg er no den heldige eigar!

høganes4

Til slutt eit lite bileta av kjøkkenskrivaren min, som gleda seg stort over alle bruktfunna mine i dag! Det høyrer med til historia at eg ikkje betalte meir enn kr. 15,- per skål!!!

Eg har fleire perler i kjøkkenskapet som eg skal vise seinare!

Kva slags bruktfunn er du på jakt etter?

7 kommentarer:

  1. Hei Tove :)
    Nydelige skåler du fann på gjenbruk ja :)
    Finn nokre skattar der innimellom eg også :) Kjekt
    Kos deg i kveld :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Det var fine skåler, så heldig du var!
    Forsatt god helg :O)

    SvarSlett
  3. Skålene ser fine ut. Nydelige bilder du har tatt :)
    Og, en søt kjøkkenskrier :)
    Trude :)

    SvarSlett
  4. Så fine skåler og ikke minst - en nydelig linduk du har funnet der!!
    Det er like morsomt hver gang en finner noe sånt!
    Ønsker deg en riktig god helg!
    KLÆMM!!

    SvarSlett
  5. Det er som å gå på skattejakt:))) Utrolig spennende, jeg også elsker skåler og kopper ( spesielt kopper:)

    Imorgen går turen til Røros på marknaden og jeg er spent på hva jeg finner av små skatter:)))

    Skålene dine var kjempefine, likte godt den blåfarge ( akkurat samme farge som havet :))

    Fin helg til deg og englene dine:)))

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte funn! Hørtes ut som en fin bruktbutikk dere har :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!