lørdag 6. august 2011

Vil du stemme på fisken min???

Matbloggsentralen har ein konkurranse på gang, der dei skal kåre beste fiskeoppskrifta. Eg har sjølvsagt meldt meg på med brask og bram og det hadde vore superkjekt å få nokre stemmer…

IMG_0125

Dersom du vil stemme på meg så er det berre å klikke på denne lenkja og stemme på oppskrift nr. 13. Du kan stemme heilt fram til søndag kveld kl. 21.00. Der er for øvrig mange andre supre oppskrifter òg!!!

Etter at du har stemt kan du sjølvsagt bruke tid til å kike på alle dei flotte matbloggane, eller du kan lage fiskeretten min og imponere familien med ein fantastisk middag!

Klikk her og stem på nr. 13!!!

(Huff, nesten litt ekkelt å vere så frampå og tigge om stemmer…)

Tusen takk…

3 kommentarer:

  1. Nå har jeg stemt på fisken din :D Lykke til, ser godt ut!

    SvarSlett
  2. Det såg utruleg godt ut! Du har fått mi stemme :)
    Eg kan ikkje hugse at eg har lagt ut nokon salme.. Men eg har tenkt litt på det og lurer på om det kanskje er Aina(Krukkehuset, Hakallegarden) som kan ha lagt ut noko slikt. Ho har ei veninne som heiter Sølvi Hopland og har ved nokre høve lagt ut tekstar eller deler av tekstar som ho har skrive på bloggen sin. Veldig mykje vakkert! Håper det fører deg på rett spor :)
    God solfylt søndag til deg!

    SvarSlett
  3. Du fikk fisket en stemme hos meg også :) For å ha satt meg på sporet av nye måter å servere fisk på. Heldigvis er det ingen som griner på nesa av fisk hos oss - det er mer nam, nam :)

    Moccamamma :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!