torsdag 20. november 2008

Med ynskje om ein god og trygg dag...

Det er grytidleg morgon og eg sit på kjøkkenet og nyt ei brødskive og ein kopp kaffi. Berre eg og husbonden som er oppe. Så godt å ha litt tid ilag på morgonen. Om ikkje lenge brakar det laust med tre par føter som har det travelt med å få på seg klede. Dei vert nok strålande glade over at det snøvar ute. Mor er ikkje like begeistra...Eg skal på synfaring med formannskapet i dag. I stiv kuling og snøkave skal vi trakke oss veg gjennom attgrodd utmark og gjere oss opp meiningar om eitt og hitt. Kva gjer ein vel ikkje for lokaldemokratiet...

Lexington3

Når eg kjem kald, forfrosen og svolten heim i kveld, treng eg ein slik velkomst. Det hadde vore godt å kroe seg framfor peisen etter eit godt måltid. Husbonden skulle stått klar med varme tøfler og dagens avis. Men det går nok ikkje... Husbonden er ein travel opptatt mann han òg, og vert nok helst å finne i ein traktor med plog og skjær.. Så i kveld lyt eg og ungane kose oss åleine. Eg kan berre gløyme saueskinn og drøsing framfor ein open peis, men kakao og høgtlesing i sofakroken kan eg heilt sikkert garantere!

Det er ruskevèr og dårlege køyreforhold over

det ganske land i dag - KØYR FORSIKTIG!

Med desse tankane ynskjer eg alle ein god og

trygg dag!

11 kommentarer:

  1. God morgenstund hos deg i dag ja....her hos oss i nord, snør det mye. Ingen vind heldivis, sa mannen min pendler 7.5 mil på jobb hver dag, så jeg har hatt en del tanker ang til og fra jobb ja.. Her ska kraftlaget ta strømmen i dag. I hele dag...å jeg lurer på hva i all verden jeg skal gjøre...Nå ser man hvor avhengig man er av strøm. Men jeg har allerede tent masse lys om jr lurte på hva dette var, da han stod opp her tidlig i morres...jeg skal sette meg med vinduet i stua, strikke og lese...ikke lys til noe annet...ingen bloggkikking i dag nei... Ikke rot deg bort i utmarka med formannskapet, å gled deg over hjem og varme når du vender heim. Ingen ting er som heime vet du..Takk for stunden:)

    SvarSlett
  2. God morgen . Høres ut som du har en fin morgen stund sammen med familien din . Det er en god start på dagen O=)
    Nydelig bilder. Hvem kunne ikke tenke seg å krype opp i en slik stol når dagen er overO=)

    Ønsker deg en fin dag også O=)
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  3. Tar gjerne den peiskosen og godstolen jeg og! :)
    God torsdag til deg også!

    Hilde

    SvarSlett
  4. Du må nok iføre deg parkdressen i dag så du held deg god og varm. Ja den som hadde hatt ein slik peis å varme seg atmed, her har me kun ei ubrukeleg gammel kamin som er både for olje og ved, like lite varmeutbytte frå begge deler. Ha ein fin dag, ser ut som det blir ordentleg lyst og i dag, deilig:-)

    SvarSlett
  5. Ja, det så riktig innbydende ut!
    Ønsker deg en god dag, også tenker jeg at barna synes det er koseligere med høytlesning og kakao i sofakroken :D DET er jo en fin ting å tenke på ;)

    Takk for koselige kommentarer- DU gjør meg glad!

    Klem

    SvarSlett
  6. ....håper du har kommet deg inn i varmen igjen nå!!! All ære til lokalpolitikere!!

    SvarSlett
  7. ps."stjal" treet ditt...takk!

    SvarSlett
  8. Ja her snør det også. Aner ikke hvor mange cm som har kommet de siste timene, men jeg synes det er mer enn nok! Med den veien vi har til gards så kan det være ei utfordring når føret er slik. I tillegg kjører jeg med lånt bil etter en tur i grøfa med min egen, så nå kjøres det pent og forsiktig!
    Håper du kommer deg velberget hjem igjen, og får kost deg i sofakroken. Det skal iallefall jeg gjøre når jeg har gjort unna dagens gjøremål.

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  9. Når du leser dette, er du kommet inn i varmen igjen!!
    Her på Smøla er det storm, med snø...festlig...skikkelig langt-ute-på-kysten vær.
    All ære til lokal-politikere, ja! Selv er jeg litt halv-lunka medlem av parti her på øya, og klarte å havne så høyt oppe på lista at jeg er vara i kommunestyret...med det resultat at jeg har vært innom der et par ganger...men jeg er ikke så helt sikker på at jeg er komfortabel med å være politiker...altfor rund i kantene, og lider av "beslutningsvegring" og er kronisk "konflikt-sky". ingen god kombinasjon...

    SvarSlett
  10. Hmmm.. du kan virkelig det med å skape stemning Tove!

    Monica

    SvarSlett
  11. Håper du er kommet deg vel hjem og er midt i kosinga med ungene:) Det er jo så deilig å glede seg til å komme hjem, ikke noe kan måle seg med det.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!