mandag 15. desember 2008

Dompappane har funne seg til rette!

Då har årets dompappflokk innteke treet i gangen! Dei fann vegen ut av julepyntkassa og flaug rett på plass!

001 

Nokre av fuglane laga eg medan eg underviste på barnesteget, resten har  ungane laga  i barnehagen.

003 011

Pappa-dompappen (til venstre) heng i toppen av treet og har oversikt over alt som skjer. Mamma-dompappen har funne seg til rett mellom to greiner. Ho vaker over ungane, kanskje??? Synest denne mammaen har så utrykksfulle auger...

013 017

Det er ikkje jul her i huset før dompappane er på plass! Før budde dei i ei lita grein i ei krukke på gangen. Eg trur dei er mykje meir nøgde når dei har eit heilt tre å boltre seg i! Sjå dei augene...

2 kommentarer:

  1. Nydelige dompapper. du har vel ikke laget de elv også vel:O=9

    Ønsker deg en fin kveld =)
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  2. Nydelig! Det vart skikkelig lekkert Tove!

    Monica

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!